Džiovinti vaisiai ir uogos

Kur naudoti?

Tiesa ta, kad šie produktai gali būti panaudoti begale įvairių būdų! Ekologiški džiovinti vaisiai ir uogos leidžia paįvairinti savo mitybos racioną ir praturtinti organizmą naudingomis medžiagomis.

Būdai, kaip panaudoti razinas:  

  • Kepkite obuolius su razinomis ir graikiniais riešutais.

  • Užberkite razinų ant avižinių dribsnių.

  • P...

Kur naudoti?

Tiesa ta, kad šie produktai gali būti panaudoti begale įvairių būdų! Ekologiški džiovinti vaisiai ir uogos leidžia paįvairinti savo mitybos racioną ir praturtinti organizmą naudingomis medžiagomis.

Būdai, kaip panaudoti razinas:  

  • Kepkite obuolius su razinomis ir graikiniais riešutais.

  • Užberkite razinų ant avižinių dribsnių.

  • Pasigaminkite naminį mišinį iš razinų, daug skaidulinių medžiagų turinčių grūdų ir nesūdytų migdolų.

  • Užbarstykite razinų ant salotų.

Būdai, kaip panaudoti džiovintus abrikosus:

  • Džiovintais abrikosais ir migdolais papildykite daug skaidulų turinčius dribsnius.

  • Paruoškite kvinojos plovą su džiovintais abrikosais ir skrudintais migdolais. 

  • Jogurto parfė sluoksniuokite su smulkintais džiovintais abrikosais.

  • Džiovintų abrikosų įmaišykite į troškinius.

Būdai, kaip panaudoti džiovintas datules:

  • Įmaišykite į greitai paruošiamų duonos gaminių ir keksiukų tešlą.

  • Naudokite skaidulų prisotintiems granolos batonėliams gaminti. 

  • Pridėkite į mėgstamą tagino receptą, kad patiekalas įgautų papildomo skonio.

  • Perpjaukite datules išilgai ir įdarykite jas žemės riešutų ar migdolų sviestu.

  • Paruoškite ryžius su žaliaisiais lęšiais, datulėmis ir razinomis.

Būdai, kaip panaudoti džiovintas slyvas:

  • Trintomis džiovintomis slyvomis galima pakeisti pusę kepimui naudojamų riebalų.

  • Įmaišykite smulkintų džiovintų slyvų į kepimo patiekalą.

  • Įdėkite džiovintų slyvų į vištieną su kariu.

Būdai, kaip panaudoti džiovintas figas:

  • Ant kriaušių griežinėlių sluoksniuokite smulkintas džiovintas figas. Ant viršaus užberkite trupinto mėlynojo sūrio.

  • Po vakarienės pasimėgaukite porcija šviežių vaisių ir džiovintų figų.

  • Džiovintų figų įmaišykite į mišraines ar troškinius.

Atraskite geriausią pasirinkimą Jums

Razinos - nuo virškinimo problemų

  • Razinos yra geras tirpiųjų skaidulų šaltinis, kurios padeda virškinti ir mažina skrandžio problemas. 

  • Razinose taip pat yra vyno rūgšties. Tyrimai rodo, kad šis baltymas pasižymi priešuždegiminėmis savybėmis, gerina žarnyno veiklą ir padeda reguliuoti bakterijų pusiausvyrą žarnyne.

Džiovinti abrikosai - vitamino A šaltinis

  • Viename puodelyje džiovintų abrikosų gaunama 94% organizmui reikalingo vitamino A ir 19% geležies. 

  • Džiovintuose abrikosuose taip pat yra kalio ir antioksidantų, jie mažina cholesterolio kiekį kraujyje ir gerina virškinimą. 

  • Džiovinti abrikosai yra neriebūs ir turi mažai kalorijų.

Džiovintos datulės - kai reikia energijos

  • Šis produktas yra gausus natūralių cukrų (gliukozės ir fruktozės) šaltinis, todėl yra puikus užkandis norint akimirksniu pasikrauti energijos. 

  • Džiovintos datulės pasižymi antioksidacinėmis savybėmis, skatinančiomis medžiagų apykaitą, o tai dar labiau padeda numesti svorio. 

  • Džiovintos datulės yra puikus kalcio šaltinis, kuris yra svarbus elementas, padedantis išlaikyti stiprius kaulus ir dantis. 

Džiovintos spanguolės - normaliam kraujospūdžiui

  • Palaiko širdies sveikatą ir normalų kraujospūdį. Spanguolės taip pat skatina širdies raumens veiklą, mažina blogojo MTL cholesterolio kiekį ir didina gerojo DTL cholesterolio kiekį. 

  • Malšina raumenų spazmus. Džiovintose spanguolėse yra svarbiausio mineralo, užtikrinančio optimalią raumenų funkciją - magnio. 

  • Stiprina imuninę sistemą.

Džiovintos figos - gražiai odai

  • Šie džiovinti vaisiai, kuriuose yra nemažai vitamino E, vitamino C ir kalcio, gali suteikti jūsų odai taip reikalingą stimulą. Šios veikliosios medžiagos veikia kaip antioksidantai, išvalantys laisvuosius radikalus ir neleidžiantys jiems sukelti oksidacinio streso, dėl kurio atsiranda raukšlių ir senatvinių dėmių.

  • Šiuose džiovintuose vaisiuose randama įvairių mineralų, o tai yra gera žinia norintiems apsaugoti savo kaulų tankį. 

Džiovintos slyvos - antioksidantų šaltinis

  • Džiovintose slyvose yra daug polifenolių antioksidantų, kurie gali sumažinti uždegimą ir lėtinių ligų riziką.

  • Džiovintose slyvose yra daugiau kalorijų, skaidulų ir angliavandenių nei nedžiovintose slyvose.

  • Slyvos gali būti veiksmingos vidurių užkietėjimui mažinti dėl jose esančių skaidulų ir sorbitolio.

Džiovintos avietės - gerina širdies veiklą

  • Jose yra kalio, būtino širdies veiklai ir mažinančio kraujospūdį. 

  • Avietėse esančios omega-3 riebalų rūgštys gali padėti išvengti insulto ir širdies ligų. 

  • Jose taip pat yra mineralo mangano, kuris būtinas sveikiems kaulams ir odai bei padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje.

AMRITA džiovinti vaisiai

AMRITA yra mūsų privatus prekės ženklas, registruotas Europos Sąjungoje. Produkcija apima ne tik džiovintus vaisius, bet ir prieskonius, riešutus, himalajų druską, grūdų produktus, nerafinuotą ir rafinuotą kokosų aliejų, miltus ir dar daugiau! Be to, visus gaminius sufasuojame patys.

Naujai atvykę AMRITA ananasai, duonvaisiai ir bananai - tai 100% natūralūs, ekologiški, neapdoroti SO2, be dažiklių ar saldiklių produktai. Tiesiog susmulkinti ir iki 50 C džiovinti vaisiai internetu! 

Daugiau

Džiovinti vaisiai ir uogos 

(63)
Rodoma 1 - 24 iš 63 dalykų
Rodoma 1 - 24 iš 63 dalykų