Pristatymas į visus LP Express paštomatus tik 1.59 Eur ! O perkant už 50 Eur ir daugiau pristatymas NEMOKAMAS !

Makaronai

Laikytis dietos be glitimo anksčiau reiškė atsisakyti skaniausių patiekalų. Laikui bėgant atsiranda daugiau kūnui saugesnių bei apskritai sveikesnių grūdų gaminių

Rinkoje vis dažniau pastebimi makaronai be glitimo, kuriais gali mėgautis visi. Žemiau pateikiame, iš kokių makaronų variantų galite rinktis, jog paruoštos pasta lauktumėte su džiaug...

Laikytis dietos be glitimo anksčiau reiškė atsisakyti skaniausių patiekalų. Laikui bėgant atsiranda daugiau kūnui saugesnių bei apskritai sveikesnių grūdų gaminių

Rinkoje vis dažniau pastebimi makaronai be glitimo, kuriais gali mėgautis visi. Žemiau pateikiame, iš kokių makaronų variantų galite rinktis, jog paruoštos pasta lauktumėte su džiaugsmu!

Grikių makaronai

Grikių makaronai, kitaip dar vadinami soba, gali būti pagaminti tik iš grikių miltų arba iš grikių ir kvietinių miltų derinio. Jų maistinė vertė yra labai panaši į pilno grūdo makaronus, tačiau šie turi aukštesnę baltymų kokybę, kurie efektyviau įsisavinami. Grikių makaronus ypač naudinga įtraukti į racioną, kuriame nėra gyvūninės kilmės maisto.

Kaip paruošti? 

Verdančiame vandenyje paprastai išverda maždaug per 7 min. Po to supilkite juos į kiaurasamtį ir nuplaukite po šaltu tekančiu vandeniu, jog netaptų koše. Taip pat kepant retkarčiais pamaišykite, kad nesuliptų. Grikių makaronai gali būti patiekiami tiek karšti, tiek šalti.

Ryžių makaronai

Ryžių makaronai turi mažiau kalorijų ir žymiai mažiau riebalų nei kvietiniai makaronai. Juose taip pat mažai skaidulų, tačiau išlieka ypač geras angliavandenių šaltinis tiems, kurie vengia glitimo. Skonis ir tekstūra labai panaši į kvietinių produktų, todėl juos lengvai pakeisite.

Kaip paruošti? 

Skirtingai nuo tradicinių, ryžių makaronai vietoj virimo yra mirkomi paprastame vandenyje, prieš vartojant ar ruošiant patiekalą. Verdant jie gali tapti per minkšti ir trapūs. Mirkymo laikas skiriasi priklausomai nuo makaronų storio. Garnyrui pabandykite kepti – makaronai išsipūs ir taps labai traškūs.

Kukurūzų makaronai

Kukurūzų makaronuose maistinių skaidulų yra dešimt kartų daugiau nei kvietiniuose. Vartojant ilgą laiką gali padėti sureguliuoti organizmo medžiagų apykaitą ir pagerinti virškinimo sistemą. Makaronų skonis kaip tikrų tikriausių kukurūzų, todėl jie itin mėgiami net vaikų.

Kaip paruošti? 

Nors makaronai be glitimo turi tendencija sulipti ir ištežti, pagaminti iš kukurūzų jie yra vieni tvirčiausių, dėl ko taip pat ilgiau verdami. Užtrukti gali maždaug iki 9 min. Rekomenduojama dažniau maišyti ir patikrinti, nes pervirti kukurūzų makaronai sutrupa. 

Daržovių makaronai

Daržovių makaronai tinkamas pasirinkimas, jei siekiate sumažinti suvartojamą angliavandenių kiekį. Kalorijas keičia kitos maistinės medžiagos, kurių nerasime įprastuose makaronuose. Pavyzdžiui, praturtina geležim. Tad tie, kurie mano, jog valgo per mažai daržovių, toks jų pateikimo būdas padės įtraukti į racioną. 

Kaip paruošti? 

Dažniausiai daržovių makaronai verda kiek ilgiau nei visi kiti, tačiau tai priklauso nuo to, iš kokių daržovių padaryti. Taip pat daržovės, kurios įmaišytos į ryžių ar kukurūzų makaronus, prailgina jų virimo laiką. Užtenka virti maždaug 8.5 min. Rekomenduojama dažniau maišyti ir patikrinti, nes pervirti daržovių makaronai sutrupa.

AMRITA makaronai

AMRITA yra mūsų privatus prekės ženklas, registruotas Europos Sąjungoje. Produkcija apima ne tik makaronus, bet ir prieskonius, riešutus, himalajų druską, nerafinuotą ir rafinuotą kokosų aliejų, miltus ir dar daugiau! Be to, visus gaminius sufasuojame patys.

Daugiau

Makaronai 

(6)
Rodoma 1 - 6 iš 6 dalykų
Rodoma 1 - 6 iš 6 dalykų