Paskaninti Rauginti kopūstai - paprastai ir greitai!

    Rauginti kopūstai vertinami dėl itin reikalingo šaltuoju laikotarpiu Vitamino C. 

    Tai vertingas fermentuotas produktas. O fermentai susiję su virškinimu ir absorbcija, toksinų skaidymu, judėjimu, kvėpavimu ir net smegenų veikla. Jei nuolat trūksta energijos ar esame linkę sirgti, tai gali rodyti fermentų trūkumą. Todėl turime papildyti organizmą fermentais iš valgomo maisto. 

    Keletas ingredientų žaibiškai paskaninančių raugintus kopūstus:

    Sezamų aliejus itin vertinamas Ajurvedoje ir naudojamas į visas salotas, mišraines, taip pat itin tinka kepimui, nes pakelia aukštas temperatūras. (Tikriausiai jau puikiai žinote, jog negalima kepti alyvuogių aliejuje ar rafinuotame saulėgrąžų aliejuje. Plačiau apie augalinių aliejų naudojimą išsamiai Dr. Unikausko laidoje (nuo 22.48 minutės). Unikauskas labai teisingai išvardina visus aliejus ir jų teisingą naudojimo būdą, tačiau nepamini sezamų aliejaus, nes jis Lietuvoje visai nepopuliarus.)  

    Datulių, agavų ar kito augalinio AMRITA sirupo šlakelis, nuima raugintų kopūstų rūgštumą.

    Ekologiškos moliūgų, linų bei sezamų sėklos – itin vertingas mišrainės priedas.

    Nusunkiam raugintus kopūstus, suberiam ir supilam viską pagal jūsų skonį ir Volia! Greitas bei vertingas patiekalas ;)

    Skanaus!

Ingridientai

Lankytojų komentarai

Naujas komentaras

Komentuoti gali tik registruoti vartotojai

Užsiregistruokite arba Prisijunkite